CTS SPORT WAGON

Katalog ke stažení: katalog-ke-stazeni

2011 Cadillac CTS Sport Wagon pozvedává a rozvíjí klasický styl stavby vozu

Cadillac CTS Sport Wagon přijde na evropský trh v modelovém roce 2011

  • Motor 3.0l a 3.6l V6 s přímým vstřikováním
  • Elektrické otevírání dveří kufru o objemu 720 litrů za zadními sedadly

Jde o vůbec první severoamerický Cadillac kombi, který přichází s progresivním stylem do klasické kombi stavby karoserie a přináší funkčnost spolu s efektivní spotřebou odhadovanou na 7.3 l/100km při jízdě na dálnici. Je to jedinečný vůz, který se snaží následovat měnící se priority uživatelů luxusních automobilů.

CTS Sport Wagon má navenek stejnou velikost jako vychvalovaný CTS sportovní sedan. Nový Sport Wagon má však téměř dvojnásobnou nákladní kapacitu, s prostorem 720 litrů za zadními sedadly; a 1,523 litry při složených zadních sedadlech. Nejvýraznější designové prvky jsou:

Dalšími designové rysy se nacházejí I u dobře známého CTS Sport Sedanu, včetně pohonu na všechna 4 kola, 40 GB interního pevného disku, vysouvací obrazovky navigace a ručně zpracovávaného šití v interiéru kabiny.

Prvky designu

“Je to štíhlý a hladký design,” říká Clay Dean, global design director Cadillacu. “Dramatičnost designu sedanu je v případě kombi ještě posílena, díky centrální linii exteriéru a díky výraznějšímu interiéru, což hraje důležitou roli v designovém pojetí zadní časti vozu.”

Jedním ze zajímavých prvků spojení formy a funkčnosti, je nenápadný systém střešního nakládání. Místo podpěrných sloupků jsou zde, příčné výstuhy, které zasahují nad střešní linii, systém CTS Sport Wagon se propojuje se střechou a uchovává tak nenarušený vzhled. Centrální oblast střešních panelů se lomí dolů zevnitř okrajů střechy, čímž umožňuje nenápadné umístění příčných výstuh a celkově tak vytváří jemný efekt žebroví hran zadních panelů.

“Nejde o žebroví v klasickém slova smyslu, slouží však k zakrytí nakládacího systému a podporuje tak tradici designu Cadillacu. Funkčnost byla zcela jistě určujícím faktorem při vývoji, stejně tak zde ovšem bylo naše přání vtisknou do usedlejší kategorie kombi emoce,” říká Dean.

Interiér Sport Wagonu je stejný jako u sedanu a má zaoblené vybavení, LED podsvícení a ručně šité prvky s francouzským stehem.

Pohonná jednotka

Do CTS Sport Wagon je integrována technologie přímého vstřikování (DI). Zaručuje ekonomičnost spotřeby a nižší emise při vylepšeném výkonu. DI dodává palivo přesněji a zvyšuje tak efektivitu spalování. Znamená to, že spotřeba paliva je nižší a množství vyprodukovaných emisí také - 25% pokles emisí oxidu uhličitého při startování.

Standardem je motor 3.0L DI V-6 s 276 koňmi (203 kW). Spolu s technologií přímého vstřikování, má motor 3.0L variabilní načasování ventilů k optimalizaci výkonu, zefektivnění spotřeby a redukci emisí. Odhadovaná spotřeba při jízdě na dálnici u modelů vybavených motorem 3.0L je 7.3 l/100km.

CTS Sport Wagon nabízí také motor 3.6L DI V-6 o výkonu 311 koní (229 kW). Jde o motor s větším objemem z rodiny, která zahrnuje také motor 3.0L. Oba motory mají v rovnováze výkon a efektivitu přičemž běží na standardní bezolovnatý benzín – mnohé z konkurenčních modelů vyžadují prémiové druhy paliv.

Oba motory doprovází GM Hydra-Matic šestistupňová automatická převodovka. CTS Sport Wagon – stejně jako CTS Sport Sedan – nabízí pohon na všechna 4 kola.

Spotřeba paliva 1999/100/EU (l/100 km město/mimo město/mix)

  • 14,5/ 7,3/ 9,9, emise 233

Prvky interiéru

Vnitřek CTS Sport Wagon přebírá úspěšné ztvárnění svého předchůdce sedanu a přidává na velikosti nákladního prostoru, čímž se stává lákavou alternativou k SUV nebo větším vozidlům. Zadní nákladní prostor obsahuje integrovaný skladovací systém, který je možné elegantně uložit pod podlahu ve chvíli, kdy se nepoužívá. Standardní elektronické otevírání dveří nákladního prostoru se provádí pomocí tlačítka a je možné jej naprogramovat tak, aby se dveře zvedaly do požadované výšky.

Kabina a oblast zadních sedadel je u Sport Wagonu stejná jako u oceněného CTS sedanu. Interiér CTS zdůrazňuje technickou preciznost a eleganci s ručně dělanými detaily. Integrovaný design centrálního úložného prostoru, v buďto saténovém metalickém nebo v pravém Sapele Pommele dřevěném provedení, se pojí s nižším přístrojovým panelem, který pokračuje dále dopředu směrem od pasažérů na předních sedadlech. Příruční centrální ovládací panel se hladce napojuje na centrální úložný prostor dotvářející tak sportovní vzhled kabiny bez omezení prostoru.

K dispozici jsou vyhřívaná a ventilovaná sedadla, která mají “thin-seat” technologii pro maximální pohodlí cestujících a zadní část uzpůsobenou tak, aby poskytovala dostatečný prostor na nohy cestujících na zadních sedadlech. Francouzský steh je použit v celém interiéru včetně přístrojového panelu, dveřních výplní, sedadel a úložného prostoru u řadící páky.

Dynamika řízení

Šasi CTS poskytuje skvělou vyváženost výkonu a luxusu. Hardware má vylepšenou stavbu díky tower-to-tower výstužím; velké kotoučové brzdy na všech 4 kolech a premiové řízení. Je možné nastavit dvě úrovně fungování tlumičů: FE2 (standard) a FE3 sport s 19palcovými letními pneumatikami (pouze RWD).

Všechny modely mají přední tlumící systém s nezávislým krátkým/ dlouhým ramenem (SLA), s výkonovými charakteristikami optimalizovanými pomocí lehkého aluminia u horních a dolních ovládacích ramen jakož I kloubů. Přední vývody ramen na hydraulickém ovládáním kontrolují pohyb vozidla a pomáhají minimalizovat vibrace při rychlé jízdě tím, že tlumí energii, která se nese stavbou celého vozidla. Duté přední stabilizační výstuže ubírají vozu na váze a jsou speciálně udělané v takové velikosti, aby vyhověly všem třem tlumícím úrovním.

Zadní tlumiče uchycené pomocí vícenásobných spojů na zcela izolovaném základovém rámu, který zajišťuje skvělé pohybové vlastnosti, přispívají k výbornému pocitu z řízení. CTS Sport Wagon má také pokročilou technologii šasi ve formě elektronického ovládacího systému StabiliTrak. Je zde integrované standardní čtyřkanálové ABS s funkční kontrolou trakce, hydraulickým posilovačem brzd a systémem pro kontrolu zadření motoru.

Informační a zábavní technologie vozidla

CTS Sport Wagon ztělesňuje nejlepší výrobní vlastnosti, pokročilé technologie a elektroniku jako je:

  • Možnost integrace iPod/MP3
  • Hard drive audio systém
  • Navigační systém
  • Adaptivní systém předních světel
  • Připojení přes Bluetooth
  • Přístup bez klíčů a Smart Remote Start
  • Bose 5.1 Cabin Surround™ audio systém
  • Ultrazvukový parkovací asistent a více...

Stejně jako u ostatních modelů Cadillacu, také 2011 CTS Sport Wagon má standardně z výroby nainstalovanou, plně integrovanou GPS navigaci.

Bezpečnostní prvky

2011 CTS Sport Wagon je vytvořený tak, aby podpořil dobrou reputaci Cadillacu z hlediska bezpečnosti pasažérů v luxusním vozidle. Prvky zahrnují:

  • Dvojí umístění předních airbagů
  • Dvouúrovňový airbag pro spolujezdce
  • Boční airbagy pro řidiče a spolujezdce umístěné v pánevní/hrudní části sedadel
  • Boční airbagy umístěné v prostoru pro záclonku, zajišťující pokrytí přední I zadní řady sedadel
  • Přední bezpečnostní pásy s funkcí upevnění ještě před samotným případným plným tlakem
  • Monitorovací systém tlaku v pneumatikách
  • Stavba těla se strategicky umístěnou vysoce pevnou ocelí
 

CTS SPORT WAGON

Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon Cadillac CTS Sport Wagon

Jsme jediný
oficiální dovozce!

Jako jediní dovážíme
jedinečné vozy Cadillac
na český trh.

Více »

Akční nabídka

Podívejte se na nabídku
předváděcích vozů.

Více »